L’ovella negra

Ramat a Santa Susanna de Vilamajor

Ramat a Santa Susanna de Vilamajor

-Ostres! Has vist aquell ramat?
-Sí. Fa estona que el miro. No m’agrada.
-Però què dius?! Quant fa que no veies un ramat aquí dalt?! Mira, mira, s’acosten!
-Veus aquella d’allà?
-Quina? La negra?
-No, la que ens mira de reüll.
-Sí… què li passa?
-És un llop.
-No!
-És un llop. I dels que mosseguen.
-I com ho saps?
-Un cop em vaig acostar a un ramat com aquest i un llop amb pell d’ovella em va mossegar.
-No fotis!
-Ves en compte. Mossega. No t’hi acostis.
-Vols dir? Però a mi em sembla una ovella…
-Creu-me. Mossega.

Anuncis

One thought on “L’ovella negra

  1. Gini, és una cabra, no una ovella! Vés amb compte amb aquestes confusions, que les cabres són bèsties de caràcter fort (en conec moltes i totes ho són)! Amb raó et mossega… 😉

Deixa un comentari

