Orila. Presoner. 001. (4/4)

En els capítols anteriors… (1/4) , (2/4) i (3/4)

ORILA. PRESONER. 001. (4/4)

ORILA. PRESONER. 001. (4/4)

LA VEU: Orila! Torna!

One thought on “Orila. Presoner. 001. (4/4)

  1. Toma ya!!! HAHAHAHAHA (*riure esbojarrat i gairebé demencial*)! Pensaves que em podries mantenir tancat en aquesta cel·la immunda per sempre, tenint només les rates com a companyia?? Ves somniant! Em pots haver dibuixat però jo sóc l’Orila, sóc lliure, i cap full de paper m’impedirà de fer la meva! HAHAHAHAHAHAHAHA!!!! Adéu… “veueta”! HASTA NUNCA!! JUAJAJAJAJAJAJA!!!

    Sign.: Orila, el gargot lliure!

    😉

Deixa un comentari

