Mira, recorda i opina! Que va de vídeos!

D’entre els diversos videos del bloc n’he fet una selecció de 6, exceptuant-ne els informatius d’Higini TV, perquè m’agradaria saber quin t’agrada més. Pel que expliquen, pel que ensenyen, pel fons musical, pel conjunt… Basa’t en els criteris que tu consideris importants. Tu manes. Apa, tria’n un!

Els videos a escollir són: El Pi Vell, l’Aigua a Vilamajor, La Força, L’ermita de Sant Elies, la Plaça de l’església i la Màquina del Temps. Per si no te’n recordes o els has de veure ara per primera vegada, aquí els tens un altre cop.

A baix, al final d’aquesta entrada, trobaràs l’enquesta. Mira, recorda i opina! Que va de vídeos!

  • El Pi Vell:

.

  • L’aigua a Vilamajor:

.

  • La Força:

.

  • L’ermita de Sant Elies:

.

  • La plaça de l’església:

.

  • La màquina del temps:

Ara que ja els has pogut veure, ja pots votar i comentar: 😉

.

8 thoughts on “Mira, recorda i opina! Que va de vídeos!

  1. A mi m’encanta el fons musical de la majoria dels teus vídeos! M’encanta el nivell de detall del dibuix i també el que té de didàctic del vídeo de l’aigua; m’encanta l’estructura de “la màquina del temps” i m’esgarrifo quan arriba el moment del terratrèmol, sobretot per la forma com se sincronitza amb la música; no me’n puc estar de somriure amb el “plou, plou, plou, plou, plou” del vídeo sobre l’ermita de Sant Elies; m’hipnotitza el vídeo sobre la plaça de l’església, sota aquell cel nocturn i amb aquella música de vidre… i després, quan es fa de dia i entra el “veni, venias” dels Carmina Burana… M’encanta la simplicitat d’uns, el detall d’altres, la claredat explicativa encara d’altres, la integració amb la música… Tot plegat, molt bé! Es nota que cada vegada utilitzes més recursos i els fas servir molt bé. Felicitats! 😀

  2. És difícil decidir quin és el millor, tot són molt bons. I com diuen en David, la música està molt bé, ja m’agradaria poder tenir aquests vídeos al meu web.

    Es nota que cada dia en saps més. Has pensat de que quan tinguis la tele de plasma a la mogia passar els vídeos? com a complement o propaganda?

    Felicitats, i molt bé la visita a la torre roja, ara només falta la de les voltes de l’església.

    • Ara, a polir les visites guiades amb els teus consells 😉
      Molt bona idea això de les imatges.
      No et descuidis d’avisar-me per la propera que organitzis. 🙂

Deixa un comentari

