T’ensenyo un secret: el meu arquitectòmetre!

Escola Tècnica Superior d'Arquitectura de Barcelona (UPC)

El primer dia que entres a l’Escola d’Arquitectura de Barcelona, a part d’ensenyar-te l’edifici, el funcionament de la biblioteca i fer-te una presentació protocol·lària, el director dóna a cada nou alumne un arquitectòmetre que t’acompanyarà tota la carrera. “Poseu-lo prop de l’ordinador, no el remeneu ni l’ensenyeu a ningú“, ens diuen. És de fàcil instal·lació i el llibret d’instruccions és molt primet. Cal posar-lo a la vista però no gaire accessible ja que té la temuda tecla vermella “abandono” i no té marxa enrere. Massa estudiants la pitgen el primer any, moltíssims més l’haurien pitjada en algun moment.

Si coneixeu cap estudiant d’arquitectura, no us estranyi que no us hagi ensenyat el seu. Tants anys veient llumetes vermelles, avisos d’exàmens o d’entregues de treballs… fan agafar-li una mica de mania. No passa res.

Aquest és el meu. No l’ensenyis a ningú: és un secret; però l’he vist tan verd que m’ha fet gràcia ensenyar-te’l.

Fa tant de temps que me’l van donar (aquest és un model antic) que ja gairebé no li queda bateria. Espero que aguanti una mica més. Espero que aviat totes les llums siguin verdes. Espero… Potser fa massa temps que espero! Som-hi!

Anuncis

3 thoughts on “T’ensenyo un secret: el meu arquitectòmetre!

  1. Segur que te l’han donat a la universitat? perquè jo a casa no l’havia vist mai. 😉

    Però, quan acabaràs el projecte? al febrer de quin any? Que encara t’agafarà el pla Bolonya, jejeje

  2. Ah… Així que aquest aparell serveix per això?!… Jo em pensava que era el termòstat de la calefacció i anava pitjant botons… Amb raó no passava res… :S

Deixa un comentari

