Avui aquest bloc fa 2 anys!

Vés per on, però ja han passat dos anys d’ençà que em vaig decidir a obrir aquest bloc! Com passa el temps… Un regal de reis! 🙂 Quan vaig començar no tenia gens clar quant duraria ni què hi escriuria, i al llarg de tots aquests mesos ja t’he parlat d’arquitectura, t’he fet enquestes, he fet alguna entrevista anacrònica, t’he posat al dia sobre els gegants, també t’he parlat una mica de mi, has vist com es creava una televisió, Higini TV, també hem compartit pensaments en veu alta, fins i tot he fet un abecedari amb imatges, he fet comentaris breus, hem parlat de jocscontesllibresmúsicatelevisió, webs, fins i tot he deixat anar algunes de les meves paranoies, i tampoc no me n’he estat de parlar de política. He fet alguns Top’s i també m’he entretingut a presentar-te alguns vídeos! El tema estrella, però, ha estat parlar de Vilamajor i, recentment, fins i tot hem començat un nou concurs: El Racó de Vilamajor.

Amb el temps, el bloc també ha canviat d’imatge i se m’ha endut moltes tardes de diumenge. Una de les coses més maques ha estat conèixer gent i tenir més relació amb d’altres amb les quals feia temps que no parlàvem! Bé, com ara tu, que estàs gastant part del teu temps llegint això. Gràcies 🙂

Com fa dos anys, ara tampoc sé quant durarà ni què més hi trobaràs aquí. Potser aquesta és la gràcia… I tu? Què esperes trobar-hi?

16 thoughts on “Avui aquest bloc fa 2 anys!

  1. Moltes felicitats per l’aniversari i pel treball. Jo espero trobar-hi el mateix que fins ara, frescor i quotidianitat, sembla fàcil però té molt de mèrit.

    Salut!!

  2. Fer dos anys a la xarxa és ser ja un veterà de plé dret. No sé com t’ho fas però hi aboques una imaginació desbordant obrint totes les finestres a la interacció amb el lector.

    La gent corrent no sap fins quin punt ser llegit és la única empenta que fa que un bloc continuï existint, i a la vista estan els resultats del teu bloc: tens benzina per a molts anys!

    Felicitats Gini.

  3. Moltíssimes felicitats pel Bloc!!! En moments en què ens desapareix CNN+ per altres canals més rentables, podem trobar televisió de qualitat a Higini TV. Noi, ets tot un professional!!

  4. 2 anys de blog… enhorabona!!!
    Jo n’he tingut uns quants i cap m’ha durat més de mig any. Ara n’he obert un de nou que encara estic acabant d’enllestir, però que intentaré que duri almenys una miqueta més que els anteriors. Tot just acabo de “descobrir” el teu blog… però ja et puc assegurar que passaré per aquí ben sovint! Felicitats i que duri molt, aquest blog!

Deixa un comentari

