El Racó de Vilamajor número 11

Ja és divendres i, amb ell, arriba el primer racó de la segona tongada: l’011! Recorda que pots seguir buscant on són els racons mentre tinguin el símbol del cadenat obert. Hi has estat? On creus que és? Fixa-t’hi bé! Si has reconegut el racó, només has d’omplir el formulari. Si creus que podria ser allà on penses però no n’estàs segur, és una excusa perfecta per fer una petita excursió i confirmar-ho. I si no en tens ni idea, sempre li pots ensenyar a algú a veure si t’ajuda. No deixis de participar! Encara que en fallis una, no passa res! Som-hi!

:arrow: La resposta d’on és aquest racó ja s’ha publicat i encertar-lo, a partir d’ara, ja no puntua a la classificació del joc. Clica aquí per veure la resposta.

➡ Altres racons per descobrir. Clica aquí per veure els racons de la primera tongada (001-010).

Clica aquí per veure les instruccions del joc i la classificació provisional actualitzada.

3 thoughts on “El Racó de Vilamajor número 11

  1. Mònica R–> Fins quan tenim temps per contestar aquest? Els ultims no els vas tancar molt de cop????

    Higini –> Hola Mònica! Per contestar aquest hi ha dos mesos. Faig tongades de 10 racons (deu setmanes), a l’acabar-se la primera amb el número 10, els vaig tancar tots. Ara comença la segona tongada de 10 més. Ara hi haurà deu setmanes per encertar-los. Bé, pel proper només 9, per l’altre només 8… A més, l’últim racó de cada tongada (només hi ha li queda 1 setmana de temps, intento que sigui una mica més difícil (com va passar amb el pont de can Safont (10).

    Higini –> No sé si m’he explicat gaire…😛 Per cert, aquest racó no és tant complicat com sembla…😉

    Mònica R–> Si, t’has explicat. I em quadra amb la sensació que jo tenia de que per als primers hi havia hagut molt de temps i pels ultims no tant. No sé si això ho havies explicat, perquè jo em vaig relaxar una mica amb els ultims i… m’han passat. Bé, ara ja ho tindré en compte. Aquest nº11 l’he de buscar perque no sé de moment on és. Veig una casa allà al darrera…. que em sembla que em sona. Pot ser???? je,je se’t poden fer preguntes ?

    Higini–> Aviat donaré algunes pistes però sí que et puc dir que no hauràs d’anar gaire lluny per trobar-lo

Deixa un comentari

