Sant Elies 2011: Pugem, plou i marxem

El dinar es va fer abaix al poble, a la carpa

25/4/2011 Quan tothom va baixar avall, el sol va sortir a Sant Elies

Aquest any havia de pujar més tard a Sant Elies, cap el migdia. A les onze, em truca en Pep i em diu: “Aquí fa molt vent! L’aire és gelat i cauen 4 gotes! El dinar el faran a baix, a la carpa de davant l’ajuntament. Comencem a baixar“. Ostres! I pocs minuts més tard, el poble es va començar a omplir de gent. Tothom baixava i el cel s’ennegria. Tothom dintre i fora la carpa. Un cop dinats; música, ball i sobre taula. La mare em diu: “Nosaltres ens vàrem casar a Sant Elies. Tu vas néixer el novembre del 79 i a l’abril del 80, per l’aplec, ja t’hi vam pujar. I cada any hi has anat. Fins i tot aquell any que vam tornar de València al vespre, quan ja s’havia acabat l’aplec, vam pujar-hi de nit per no faltar-hi… I enguany no hi pujaràs?” I, és clar, ja em vaig picar. Cap amunt! I quina tarda més maca. El sol va sortir i quines vistes! El mar, Collserola, Montserrat, el Montnegre, el Turó de l’Home i el Vallès! Sense calitja! Quina meravella! Un aplec diferent però genial com cada any!😀

3 thoughts on “Sant Elies 2011: Pugem, plou i marxem

1. Higini –>Plou i venteja. Ara mateix s’està celebrant la missa de l’apec de Sant Elies. La pluja ha fet canviar el dinar popular de la plaça de l’ermita a la carpa. La gent ja està baixant avall.

Judith T–> Ostres! Quin greu!

Carme P–> Em sap greu. Però a la carpa si que us podrem passar a fer una visita!

Carme P–> Si és que Sant Elies ja us veia a venir. Com que hi aneu a demanar aigua… ell s’ha avançat per estalviar-vos feina!

Martha G–> Aquest any no necessitàvem pas aigua!

Carme P–> Com que nosaltres no anem a Sant Elies… Sant Elies ve a nosaltres!!!

Carme P–> Un aplec diferent… davant de casa, menjar, beure, … i bona música!