500+1 entrades al bloc

Vés per on! D’ençà dels dos anys i uns pocs mesos que vaig obrir el bloc ja hi porto 500 entrades o posts. I què hi dic? Doncs, el que em ronda pel cap en cada moment: ja sigui parlar del que he llegit al diari, de com va anar la trobada de gegants, de què va passar fa segles al poble, o coses tant delirants com fer un telenotícies de dibuixos animats presentat per sants, gegants o castanyes.

Una de les coses que m’han fet més il·lusió ha estat fer buscar racons als meus veïns. L’objectiu era passar-s’ho bé buscant llocs i trobar-ne algun que fins i tot no es conegués. Vaig començar-lo amb la temença que no hi participés ningú. La gent visita el bloc (més de 115.000 visites) però li costa molt més escriure-hi. Tot i així, estic gratament sorprès d’aquells que hi heu participat i sobretot de les converses enceses que ha generat la cerca d’alguns dels racons més amagats.🙂

De vegades em pregunto per què costa tant escriure un comentari. A mi també em passa. Què dic? De vegades no cal dir res, només que fer-te saber que he passat per aquí, ho he llegit i m’ha agradat més o menys… és normal, però no ho faig. El senyor “A”, per exemple, un veí de les Faldes que aprecio molt, llegeix assíduament el bloc i m’ho recorda sempre que tinc la sort de trobar-lo en persona, però no escriu comentaris i això és una llàstima perquè sempre diu coses amb molt de seny! I la veritat és que en el món dels blocs, les entrades o posts acostumen a ser una excusa per parlar de qualsevol tema, però on hi ha la riquesa, on s’aprenen moltes coses, és en les discusions que s’hi generen –amb educació, és clar-.

Això em fa pensar que d’aquí poc algú de vosaltres farà el comentari número 2000! Vinga! No costa res fer-me content! :P

higini herrero puntcat bart

3 thoughts on “500+1 entrades al bloc

Deixa un comentari

