Altre cop ha arribat el 5 de novembre!

Buf!🙂 Altre cop ha arribat el 5 de novembre: el dia del meu aniversari.😀 Tossut, arriba puntual cada any i d’això ja en fa 32! Com passa el temps… :roll: Aprofito per agrair-vos, a tots aquells que m’heu felicitat. Gràcies!😉

➡ Si em vols veure avui, malgrat la pluja, em trobaràs [aquí], a la Mongia, ja que avui inaugurem l’exposició: “La castanya: el fruit oblidat del Montseny“.😉

I, per animar el dia, la cançó de Dijous paella que em va passar la Martha.😀

6 thoughts on “Altre cop ha arribat el 5 de novembre!

  1. Moltes FELICITATS per la seva 32º aniversari Gininho, i MOLTS ANYS DE VIDA!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Molts petons de la seva “mare” portuguesa i una abraçada do Zé Manuel!

Deixa un comentari

