Molt, molt i molt, però no massa

-…

-Ho saps, oi, que pots comptar amb mi?
-Què vols dir?
-Doncs, això, que pots comptar amb mi…
-Ho dius per alguna cosa en concret?
-No. Només perquè ho sàpigues…
-Ah, val…
-…
-Pel que sigui, eh?
-Sí, ja ho he entès.
-Val, val, doncs això. Volia que ho sabessis.
-…
-…
-Vols que et digui alguna cosa? Vols preguntar-me res?
-No, no…
-…
-Tot bé?
-Ara sí.

Quan vaig començar el bloc, més llavors que no pas ara, vaig publicar algunes paranoies o pensaments en veu alta. Una vàlvula d’escapament com una altra.   

Aquí en tens uns quants… (cada fotografia és l’enllaç a una selecció d’algunes paranoies)

Ni tan a prop ni tan lluny

Ni tan a prop ni tan lluny

El ferro també sagna

Obre els ulls!

Una flor no fa estiu

Si em necessites, xiula

L'ovella negra

Sense sucre?

Amb el lliri a la mà

No els vull obrir

Tu i jo som tres

La pell freda

Mare! M'he fet vell!

Encén la flama

enyoro les clausNo me'n recordo

Tard o d'hora

L'ànec i la gallina

No et neguiteja?

Deixa un comentari

